Teslimat ve İade Şartları

Teslimat

Siparişleriniz, ödemesi tamamlandıktan sonra en geç 3 iş günü içinde kargoya verilecektir. Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz. Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketinizi açmalı ve ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapmanız çok önemlidir. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsanız paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir. Teslimat anında belirttiğiniz adreste siz yoksanız, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.

Teslimat anında adreste kimse bulunmazsa, kargo şirketi görevlisi size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber notu bırakacaktır. Haber notu bırakılan adrese tekrar uğranılmaz, bu durumda kargoyu şubeden müşteri almalıdır. Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.

Sipariş Süreci

Hurom Türkiye sitesinden (www.hurom.com.tr) alışveriş yapabilmek için üyelik gerekmektedir. Üyelik ücretsiz olup vereceğiniz siparişlerde hızlıca işlemleri tamamlamak ve tarafınıza siparişlerin gönderilmesi için ihtiyaç duyulan bilgilerin alınması bakımından gerekmektedir. Hızlıca hazırlanmış olan üyelik formu ile sitemize kolayca üye olabilirsiniz.

Sitemizdeki tüm ürünler belli kategori ve markalar altında yer almaktadır. Sipariş vermek için kategori, alt kategori veya ürün bazında sitemizdeki satış hizmetlerine erişebilirsiniz. Bulamadığınız tüm ürünler için “Ürün ara” linki üzerinden istediğiniz kategoriyi seçerek ürün araması yapabilirsiniz.

Sitemizin ana sayfasında Haftanın ürünü ve bazı fırsat ürünlerini bulabilirsiniz. Sipariş vermek istediğiniz ürünü sepete ekleyerek işlemlere devam edebilirsiniz. Sepete ürün ekledikten sonra da farklı kategori ve ürünlere ulaşıp sepete dilediğiniz ürünleri ekleme imkanı bulunmaktadır.

Ürün seçim ve sepet aşamasından sonra mevcut siparişi sonuçlandırmak için 4 adımdan oluşan aşamalar gelecektir. Bunlar;

  • Teslimat ve Fatura
  • Adres Seçimi
  • Kargo Seçimi
  • Ödeme Şekli Seçimi
  • Sipariş Onaylama

Siparişlerinizin gönderilmesini istediğiniz adres seçimini yapınız. Sipariş esnasında veya daha önceden tanımlamış olduğunuz adreslerden istediğinizi seçebilirsiniz. Daha sonra kargo firmasını seçip ödeme aşamasına geçeceksiniz.

Sitemizden Havale / EFT / ve Kredi Kartları ile alışveriş yapabilirsiniz. Ekrana gelecek olan ödeme seçeneklerinden dilediğinizi seçebilirsiniz. Son aşama olarak ödeme onay sayfası ile başarılı şekilde tamamlanan siparişler için sipariş numarası verilecektir. Lütfen bu sipariş numarasını not ediniz. Özellikle Havale/EFT ile verilen siparişlerde kolay takip ve sonuçlandırma için ödeme açıklama kısmına bu sipariş numarası yazılmalıdır.

Vermiş olduğunuz siparişleri “Sipariş Takibi” linkinden görebilir ve aşama aşama takip edebilirsiniz. Sipariş ve ödeme onayları ile ilgili her aşamada bilgi maili alacaksınız. Opsiyonel olarak tarafımızdan SMS ile de bilgi gönderimi yapılmaktadır.

İade

Alıcı, kullanılmamış ve tekrar satışında sorun olmayan ürünü, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Ürün bu koşullara uygun olarak imzalı faturası ile birlikte iade edilebilir.

İade etmek istediğiniz ürünü imzalı faturası ile birlikte fatura üzerinde yazan adrese anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile ücretsiz gönderebilirsiniz. İade ürün kargolanmadan önce info@hurom.com.tr adresimize e-mail ile ya da telefon ile bize ulaşarak bilgi vermenizi önemle hatırlatırız. Anlaşma dışındaki kargo firmaları ile gönderilen ürünlerde kargo ücreti alıcıya aittir.

İade ürüne alıcı tarafından ödenen tutar, ürürün satıcıya ulaşmasını takiben 7 iş günü içinde; ürün müşteri temsilcimiz tarafından incelendikten ve satışında herhangi bir kusur tespit edilmemesi durumunda, alıcının belirttiği hesap numarasına yatırılır. İade etmek istediğiniz ürün incelenmesi için, gerekli görülen durumlarda, markanın yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya kontrol için gönderilebilir.

Ürün faturası kurumsal firma adına düzenlenmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ürün birim fiyatı + KDV şeklinde kesilmiş “iade faturası” ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturası gönderilmediği takdirde iade işlemi tamamlanamayacaktır. Teslim tarihinden itibaren 14 gün geçmesi, ürünün içerisinde eksik parça bulunması, herhangi bir nedenle kullanılmış veya kullanım hatası nedeniyle hasar görmüş ürünler için iade ve değişim yapılmamaktadır.

Lütfen kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket/koli; yırtık, ezilmiş, açılmış veya ıslak ise teslim almayınız. Kargo formunu imzalamadan, kargo görevlisinden “kargo hasar tutanağı” talep ediniz.

Hurom.com.tr müşteri hizmetlerini arayarak 0216 369 6122 ya da info@hurom.com.tr adresine yazılı bildirerek durumdan bizi haberdar ediniz. Tutanak tutulmadan teslim alınan, hasarlı ve eksik bildirimleri firmamız tarafından değerlendirilmemektedir.